среда, 15 марта 2017 г.

Մարդիկ զոհեցին իրենց կյանքը հանուն հայրենիքի, այսօր գրեթե բոլորը զլանում են ապրել հանուն նույնի: Քաղաքական մուլտֆիլմեր դիտելու փոխարեն, ամենքդ ձեր մեծ ու փոքր շրջապատները կարգավորեք, կրթվե՛ք, անվերջ կրթվե՛ք: Զարգացե՛ք, որ հասկանաք վերջապես, կեղծիքով ու քենով ՏՈՒՆ չեն կառուցում, քամուց կփլվի: Տուն կառուցելու համար աշխատանք ու սեր է պետք, ոչ թե դիվանագիտություն:
Սովորեք սիրել ու մաքառել, որ չվող երամների շարքերը չլրացնեք: Սովորեք հեռավոր, շատ հեռավոր նպատակներ ունենալ, որ ձեր կյանքի մայրամուտով չչափեք հայրենիքի կառուցման վերջը: 
Դժվար է գուցե, բայց ով ասաց, որ պետք է հեշտ լիներ...






1 комментарий:

  1. Այստեղ է, որ վկայում է այն, թե ինչ է կատարվել ինձ համար: Ես երբեք չեմ հավատում բեւեռի ձուլմանը, մինչեւ երբ փորձեցի փորձել այն: Ես եւ ամուսինս միասին ապրող շատ խնդիրներ ունեին, նա միշտ չէ, որ ինձ երջանիկ է դարձնում, քանի որ նա սիրահարվել է մեր մյուս ամուսիններից մեկի հետ: Ես փորձեցի ամեն ինչ, որ ամուսինս թողնի այս կնոջը, բայց ավելի շատ եմ խոսում նրա հետ: Որքան շատ է նա տխրում, այնպես որ իմ ամուսնությունը բաժանվում է ամուսնալուծության, քանի որ ինձ ավելի շատ ուշադրություն է դարձնում: Այսպիսով, այս բոլոր ցավով ու անհանգստությամբ ես որոշեցի դիմել այս ուղղագրությանը, տեսնելու, թե արդյոք բաները կարող են կրկին ու իմ ամուսինս աշխատել: այս պոռթկումը պրոֆեսոր Պելլը ինձ ասաց, որ ամուսինս իսկապես մեծ պահ է, որ նա հմայիչ մոգություն է, ուստի նա ինձ ասաց, որ նորից կրկին կանի ամեն ինչ: նա շարունակեց եւ գրեց ինձ ուղղագրությունը 3 օր հետո ուղղագրությունը ամուսնուս ամբողջովին փոխել է փոխել, նա ներողություն խնդրեց, ասելով, թե ինչպես է նա ինձ վերաբերվում, որ ինքը ինքը չի, ես իսկապես շնորհակալություն եմ հայտնում Պելլարին ամուսնուս հետ ստանալու համար, ես ուզում եմ բոլորիդ դիմեք պրոֆեսոր Պելլորֆին, նրանց հետ, ովքեր ունեն խնդիրներ ամուսնության եւ հարաբերությունների հետ կապված խնդիրների հետ, նա կլուծի դա ձեզ համար: Դրա էլեկտրոնային հասցեն այստեղ է `drpellar@gmail.com
    1) Եթե ուզում եք ձեր նախկին ետին:
    (2) սիրում խաղեր
    3) Դուք ցանկանում եք պաշտոնապես առաջադրվել գրասենյակում:
    (4) Դուք ուզում եք, որ կանայք / տղամարդիկ վազեն ձեզանից հետո:
    5) Եթե ուզում եք երեխա:
    (6) Դուք ցանկանում եք լինել հարուստ կամ հաղթել վիճակախաղի:
    (7) Ցանկանում եք կապել ձեր ամուսնուն, հավիտյան լինել ձերն է:
    8) Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է ֆինանսական աջակցություն:
    9) Եթե չեք կարողանում հանդիպել ձեր գործընկերոջը:
    (10), եթե ցանկանում եք դադարեցնել ձեր ամուսնալուծությունը:
    (11), եթե ցանկանում եք առանձնացնել ձեր ամուսնուց:
    (12), եթե ցանկանում եք ձեր հարցումները:
    (13) Հղիությունը ծաղրում է երեխային մտածելու համար
    (14) Երաշխիք Դուք ձեռք եք բերում անհանգստացնող իրավական գործեր եւ ամուսնալուծություն `անկախ տեսարաններից
    15) Ձեր ամուսնությունը կամ հարաբերությունները չեղյալ հայտարարելու մասին:
    կրկին էլփոստի հասցեն drpellar@gmail.com է

    ОтветитьУдалить